tisdag 1 februari 2011

En snabb uppdatering

Här kommer ett snabbt inlägg, jag har faktiskt hunnit pyssla lite några dagar, här kommer ett grattiskort som jag gjort till en kusin till min sambos barn. Han fyllde 15 år för några dagar sedan. Grabben är världens goaste, han har ett förståndhandikapp vilket gör det lite svårt att veta vilken nivå man kan lägga sig på. Men jag tyckte att han skulle få ett kort med snabba bilar och snygga brudar. Jag tror faktiskt att det gick hem :o)















Återkommer inom kort med fler kort. Jag har problem att ladda upp bilderna här på bloggen ikväll, vet inte vad felet är, troligen min internetuppkoppling.
Ha det gott där ute och tack för titten!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar det där giftgröna pappret! Typískt killigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag kan tänka mig Fredriks min när han såg det. =D

    Jättehäftig tycker jag!

    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Hehe villket snyggt kort :) Du är så påhittig käre mor! Kramar

    SvaraRadera