lördag 5 mars 2011

Blommor, blommor

Mycket blommor blev det. Har gjort ett grattiskort till en av mina bästa vänner som fyllt år. Tiden räcker inte riktigt till för att pyssla så mycket som jag skulle önska. Försöker hinna göra kort till nära och kära, skulle vilja göra några att ha på lager men som sagt, tiden räcker inte.















Jag har i alla fall köpt på mig lite nya textstämplar, vet dock inte vad, jag köpte ett hemligt kit från Vilda stamps. Ska bli intressant att se vad det blir.

Tack för titten!

3 kommentarer:

  1. Wow, det här kortet var ju helt underbart. Gillar det supermycket. Vad vännen ska bli glad. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen vill bara tala om att du har en sak att hämta på min blogg

    SvaraRadera
  3. Åhhh...! vilket fint kort du gjort!!
    Ja jag tror verkligen du skulle ha tyckt om det!!
    Om du vill kan jag lägga upp dig för nyhetsbrev så får du veta så snart det händer nå´t!
    Tack för skjutsen häromdagen förresten :)
    //mia

    SvaraRadera