torsdag 29 juli 2010

Julkort nr 3

Ja nu har vi pysslat lite igen :o) Här kommer veckans julkort.
Jag har distressat med Pumice stone och Forest moss och maskat med Tim Holtz alfabet och idea-ology den här gången. Eftersom jag fortfarande har lite dåligt med julstämplar fick jag leta fram ett gammalt alfabet som jag köpt på Panduro, gummistämplar med varje bokstav för sig, stämplade "God" och klippte ut och satte på 3D-kuddar. Funkar i brist på annat... Det blev lite konstigt ljus på den här bilden, man kan inte tro att det är samma cardstock på bilderna :o)















Och här är insidan, samma alfabet här också. Här har jag använt samma distresser men i omvänd ordning (det blev bättre), jag embossade stjärnorna med clear innan jag använde distresserna. Sen stämplade jag granen som är nyinköpt och vit-ebmossade den.















Tack för titten!

1 kommentar:

  1. Tycker att bokstäverna blev jättebra! Nästa gång vi scrappar måste du ta med dem igen! Kram Anna-Karin

    SvaraRadera