söndag 18 juli 2010

Nya verk, garagebygge


Här kommer några bilder på det vi har gjort under den här veckan. Inget papperspyssel om man säger så...


Här är det min sambo och hans son som bygger, det var cirka 30 grader varm och ingen skugga. Ett riktigt svettjobb :o). Skönt att det inte är lika varm längre.

********************************************************************************

Jag har även papperspysslat lite den här veckan. En av våra närmsta vänner fyllde 50 år härom veckan och vi var bjudna på festen. Gjorde ett kort till honom i form av en ask, när man tar av locket så ramlar boxen isär och man kan där klistra in bilder och text mm. Ni har säkert sett den i andra bloggar. Jag glömde dock ta ett kort på den så jag har inget att visa här. Nu visade det sig att det inte bara var 50-årsfest utan bröllop också, en stor chock. Fattar inte hur de lyckades hålla detta hemligt i flera månader! Vilken fest det blev, så roligt :o)

Jag ville förstås göra ett bröllopskort också och så här blev resultatet;


Ett fönsterkort (tror jag att det heter) vill passa på och tacka Inger för att jag fick kopiera mallen av henne på pysselträffen hos Mita i våras. De blir så jättefina.

Insidan








Hittade en dikt på nätet som jag tycker är så fin.

Tack för titten.

1 kommentar:

  1. Vilket underbart kort och vilket jobb du lagt ner.Superfint.

    SvaraRadera