tisdag 31 maj 2011

Kort till en förtidspensionär

Jag insåg plötsligt att jag glömt att lägga upp ett kort.
En av mina kollegor bestämde sig för att sluta jobba lite i förtid och jag fick i uppdrag att göra ett kort från oss alla på jobbet. Astrid och jag har jobbat i hop i nästan 10 år så det kändes lite vemodigt. Hon och hennes man är hobbygolfare och jag hittade den här underbara stämpeln, (kommer tyvärr inte ihåg just nu var jag köpte den). Jag tycker den passar så bra :o)















Framsida















Insida med ett rim som jag och några kollegor diktade ihop.
























Och sen alla namnen på de som var med på presenten.
Tack för titten.

1 kommentar:

  1. Vilket fint kort du gjort till den blivande pensionären, vilket arbete du lagt ner. Underbart.

    Jag gillar den där stämpeln och har velat om jag ska köpa den eller inte då min syster och svåger spelar golf. Ha det bra. Kramar Katarina

    SvaraRadera